Söndag och tisdag

Denna vecka jobbar jag 6 dagar vilket betyder att jag är ledig idag, onsdag. Det är skönt att jobba 2 dagar och sen vara ledig. Resten av veckan är inte lika skön, men det burkar gå bra. 2 kvällar och sen lördag och söndag och avslutningsvis måndag dag. Sen är jag ledig en och sen är det bara 3 pass kvar innan semestern :D

Sen jag skrev sist har jag varit i Fjugesta och ätit bär som jag sa vi skulle. Färska hallon är bland det bästa jag vet :) När vi var i Fjugesta passade vi även på att gå en promenad så jag skulle få röra på fläsket. Vilket jag gjorde för halvvägs låg det en huggorm på vägen (!) jag höll på att dö och fick upp bra fart... Senare blev vi jagade av en flug och broms svärm :( Vi sprang och de flög efter i ett moln, usch!!

                
     


På eftermiddan i söndags kom Petra och Tazza hit på fika. Jag hade gjort en rabarberpaj i lördags som var massor kvar på. Och senare på kvällen tittade jag och Marcus på Inception. Så jävla bra film! Fick samma braiga känsla i kroppen i söndags som när jag såg den första gången på bio.


Måndag har jag redan bloggat om...


Igår, tisdag, var det släktmiddag hemma hos mormor och morfar. Förutom dem och vi så var det mamma, Sandra, Filip, Mats, Lena, Ulrika, Jonas och Vilgot. Har inte träffat Ulrika m. fam sen i julas så det var verkligen på tiden. Vi åt så klart grillat och sen hade mormor beställt en tårta från Maxi. Blev inte så sent eftersom mamma jobbade natt, Vilgot skulle sova och Marcus börjar tidigt så som idag.

             
             
             
             
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback