Parken Zoo och East West Sushi ♥

Idag har jag haft fullt upp. Vilket gillas, fast jag måste medge att jag är rätt trött och har ont i tårna. Dagen började med att vi (jag och Marcus) blev hämtade efter frukost av min kusin Ulrika, hennes man Jonas och deras son Vilgot. Vi åkte till Parken Zoo i Eskilstuna. Vilgot var på bra humör i bilen sen när vi kom fram ville han först inte titta på djuren utan klättra på stenar istället. Så det blev lite segt till och från men det är så när man har barn med sig. Vilgot fyller 3 år i oktober.

Vi tittade iallafall på de flesta djuren, åt dyr lunch, tittade på en teater i spöregn (var tvungen att gå iväg under tak trots regnponcho), försökte vänta ut regnet med dåligt resultat men vi åkte iallafall lite karuseller. Och det var nog det roligaste enl. Vilgot :)

Vi tog massa bilder och här kommer några:

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     



Väl hemma var det snabbt in i duschen, klädbyte och sminkpåbättring för att fräscha till mig lite. Världens bästa Marcus skjussade sedan upp mig till stan där jag träffade Camilla, Emma och Jossan. Vi skulle äta på Pitchers men kom på att EWS var mycket bättre :) Vilket det också är. Var mycket gott och trevligt. Efter maten skulle Emma och Camilla på bio men var tid kvar så vi tog en sväng runt slottet och tittade på Open art.

               
             
    
             
             
             


Trots regnet har det varit en bra dag idag.
Nu är det dags att krypa ner i sängen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback