Min fredag och lördag.

Blev lite sen i fredags när jag skulle till Sofia, fastnade liksom lite vid TV:n och livesändningarna från Norge. Igårmorse läste jag Blondinbellas blogg och där länkade hon till ett inlägg en person hade skrivit som var på ön med skjutningarna. Så hemskt!!

Som de flesta nog känner så känns det lite konstigt att skriva om vardagliga saker så här snart efter. Men vore ju konstigt om man la ner bloggen och sitt eget liv när det händer hemska saker. Det gör det ju varje dag i något land. Man påverkas och berörs men finns dessvärre inte så mycket man kan göra. Låter kanske som om jag ska förklara mig men det är iallafall så jag tänker.




Så. I fredagskväll var jag hemma hos Sofia på förfest men Lisa, Emma och så småningom Viktor och David. Jag hade med mitt ettt rosévin jag fått av svärmor från när de var i Danmark. Kommer inte ihåg vad de hette men var väldigt gott.
Senare drog vi ut. Blev Harrys. Hade aldrig varit på Harrys förut, bara nångång på uteserveringen någon halvtimme eller så. Var inte så mycket folk. Men det var en lyckad kväll och vi hade kul :D

          
     
                   
             
             
                         
               



Var lite seg när jag vaknade i lördags och spenderade mycket tid med TV-spel. Marcus tyckte jag spelade för mycket och hotade med att han skulle kasta spelet. Men jag tröttnar nog snart ;)
På eftermiddag/kvällen kom Jossan hit. Vi gjorde tacos och hon målande naglarna. Sen åkte vi till Sanna och Julia på lite festligheter. Satt ute på innegården, pratade och hade det trevligt. Jag och Marcus skulle inte med ut och Jossan körde så hon var snäll och skjussade hem oss när hon skulle hem.

             
             
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback