Ånnabodasjön och Veronica Maggio på Ritz!

Blev väckt av Marcus igår, han tyckte inte att man skulle sova när det var sol ute. Och nee det tycker inte jag heller så vi gick upp och ringde mamma som bestämt. Vi packade ihop solsaker och begav oss till Ånnabodasjön för att bada lite. Tyvärr så åkte vi åt fel håll för vid sjön blev det snabbt molningt och efter ca 2h gav vi upp. Trevligt med en liten utflykt iallafall :)

               
     
             


På kvällen skjussade Marcus upp mig till stan. Skulle på fördrink hemma hos Anna (från jobbet) och sen gick vi till Wobbler för att äta och dricka gott. Var tyvärr rätt dålig service, vet inte om de berodde på om de var förvirrade eller upptagna med Veronica Maggios bord. För så mycket folk var det inte.

             
             
             
             
             

Eftersom vi hade bokat bord och ätit på Wobbler hade vi blivit uppsatta på VIP-listen på Ritz, mycket bra. Var sjukt lång kö. Vi såg kön när vi satt och åt, så lång var den. Men vi kom in snabbt och smärtfritt :)
Egentligen gillar jag inte Ritz och nje det var inge bra igår heller egentligen. Superdupervarmt. Svetten bara rann på alla. För mycket folk att man knappt kunde röra sig. Jag har börjat få lite småpanik av sånt. Dumt. Otrevlig bartender. Dålig DJ som bara spelar samma och gammal musik. Lite Gaga och Britney tack! Haha, låter som en gitter gammal kärring... Men annars var det bra. Var ju ute med bra och roligt folk. Veronica Maggio var väldigt bra. Började lite sent och spelade lite kort men sjung jättebra :)

                 
             
        
             
                 

         

Visst var vi härligt svettiga? Haha. Hon slutade spela tidgare än vad jag förväntat mig så fick sitta och ute vänta en stund på Marcus (världens bästa). Veronica Maggio går förbi mig där jag sitter och väntar och jag tänkte att jag skulle säga att jag gillade hennes spelning men hon var för snabb och sen kom det massa jobbiga 18 åringar (killar) efter henne och ropa. Först bara hennes namn och sen att hon var ful och hade sjukt fula byxor. Så taskigt. Inget var ju sant. Hon var rätt snygg och hade ascoola kläder. Var nära att jag sa åt den att vara tysta, men tänkte att de kanske skulle slå mig då eller någe.

Kom iallafall hem helskinnad, tog en kalldusch och somnade gott. Snurrade lite trots att jag inte alls druckit mycket. Tål typ ingenting längre. Ingen baksmälla idag dock :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback