Måndag måndag måndag

Undrar hur jag tänkte när jag la en dagtur på en måndag när jag varit ledig helgen? Men nu när jag sitter här hemma och klockan är drygt 19 så är det himla skönt att vara hemma. Tog en lång lunch idag för jag och Marcus var och tittade på en lägenhet på Majorsgatan idag. Var med ÖBO och vi var på plats 5, men man kan ju alltid hoppas :) Sen fick jag se till att gå 20 min tidigare idag för att jag skulle hinna att gå till nJoy där jag träffade en gyminstruktör. Eftersom jag har lite problem med min rygg så tyckte han inte att jag skulle använda maskinerna. Utan jag ska satsa på gruppträning och konditionsträning istället. Fick även lite kostråd.

Snart börjar Halv åtta hos mig som jag så klart ska se, sen vet jag inte om det blir lite städning eller förra veckans Criminal minds som jag inte hunnit se än.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback