Jag under år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jag var på en konsert helt själv. Det var Hurts på Debaser Medis i Stockholm.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag angav inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja - Ida och Kiina :)

                          

5. Vilka länder besökte du?: Teneriffa, Los Crisitanos tillsammans med Rebecka. Danmark, Skive på festival tillsammans med Louise. Norge, Bergen tillsammans med Rebecka och USA, New York tillsammans med 5 jobbarkompisar.

                 
                 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Bättre kondition.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 7 nov. 
8. Vad var din största framgång 2010?: Blivit Världsförälder.
9. Största misstaget?: Vulkanutbrottet på Island, inte mitt misstag men det förstörde hela min helg.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Haft halsfluss, annars realtivt frisk.
11. Bästa köpet?: Min kamera. Min dator. Min TV. Sånt jag inte haft råd med tidigare.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resor och shopping till mig själv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Konserter, New York resan och Marcus.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Starlight (Muse)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Det gamla vanliga. Tränat och ätit hälsosammare.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Försovit mig så mkt som jag gjort.
18. Hur tillbringade du julen?: Tillsammans med min familj och med Marcus.
19. Blev du kär i år?: Ja ;)
20. Favoritprogram på TV?: Criminal minds, The Vampire Diaries, Gossip girl och True blood.
22. Största musikaliska upptäckten?: HURTS

                                 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: En ljuslykta.
25. Något du önskade dig men inte fick?: En ny lägenhet, haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Jag var påväg med Becks till England, Bristol och London, men vi kom bara till Västerås för alla flyg var inställda pga vulkanutbrottet. Åkte hem igen och gick på 3D bio istället (Clash of the titans).
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det finns det väl alltid? 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Blåa arbetskläder, eftersom jag jobbar jämt. 
29. Vad fick dig att må bra?: Min familj, vänner och musik.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Harry McVeigh.
31.Vem saknar du?: Eila!!

          

32. De bästa nya människorna du träffade?: Marcus ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback