God morgon kära bloggläsare!

Jag älskar måndagar då man är ledig :) Gick upp för en timme sen. Ringde och klagade över en faktura och sen har jag läst bloggar och börjat kolla vilka serier som har börjat igen. Dessvärre får jag vänta till nästa vecka innan de bästa börjar igen. Men idag har jag lite att se iallafall.

På tal om serier så började andra säsongen av Solsidan igår ifall någon varit i rymden eller någe och missat detta. Och ja det var bra! :) Tittade på det tillsammans med Marcus, Lisa, Dennis och Bonzo. De var nämligen hemma hos mig på parmiddag. Jag hade gjort 3 rätters; tomatbruchetta, parmakycklling med balsamvinägersås och halloncheesecake i glas. Kände mig rätt nöjd med allt förutom att jag tog fel Kesella till efterrätten. Fan! Upptäckte detta i pausen på Solsidan och då var ju ICA stängt. Men det fick bli som det blev.
Vi hade trevligt men jag glömde ta kort. Jag använde mina nya tallrikar och vinglas igår också. Så ett kort på maten iallafall hade inte varit fel. Men men.

Nog tjatat om detta. Nu blire duschen och sen frukost tillsammans med Legend of the seeker (ligger efter och kollar bara på säsong 1 nu) eller så blir tvärtom, är rätt hungrig.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback