Vi ska flytta!

Idag fick Marcus och jag klartecken att vi verkligen fick lägenheten på Majorsgatan som vi har varit och tittat på. Jag har pratat med ÖBO två ggr, första gången i fredags när de ringde för att fråga om vi fortfarande var intresserade och jag svarade så klart ja. Och sen nu andra gången i måndags, men vi hann aldrig komma med alla papper de ville ha innan de stängde och nu verkar de ha kollat upp allt för Marcus fick ett mail där det stod Grattis och Välkommen till Majorsgatan. Yes! Det enda vi behöver göra nu är att skriva på innan 20 feb och vi hade redan planerat att åka till kontoret på fredag så det hinner vi :)

Så nu mina vänner kan jag packa på riktigt för det är inflytt 1 mars (som ju är om mindre än 2 veckor) men har vi tur kommer vi in tidigare för att lägenheten står tom nu.

Så nu blire dusch efter jobbet och sen till flyttkartongerna.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis! Vad roligt :D

2011-02-16 @ 21:53:17
Postat av: lisa

Grattis! va roooooligt! :D Inflyttningsfeeeest!!!:D:D

2011-02-16 @ 21:58:28
Postat av: Emma

Haha typiskt Lisa att bara tänka på festen!



O grattis såklart, gött o slippa leta runt =)

2011-02-18 @ 06:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback