Min lediga dag idag.

Idag har jag varit duktig och betalat alla räkningar i tid, inte alltid det blir så dessvärre. Nu sitter jag och försöker få tag i Radiotjänst men det tutar  upptaget hela tiden så de har förmodligen ingen telefonkö vilket jag kan tycka är väldigt knepigt. Jag sitter ju hellre i kö än att få hålla på och ringa 711 ggr.

Idag ska jag träffa Lisa :) Vi ska köra lite kartonger till den nya lägenheten och sen om hon hinner ska hon nog med mig på stan. Jag ska kolla efter lite saker som vi ska ha i lägenheten. Det är typ det enda jag har i huvudet just nu. Packa, flytta och köpa nytt. Jag får nog inte köpa några stora grejer för då blir nog Marcus arg om han inte får vara med och bestämma ;)

På tal om köpa grejer så var vi på IKEA igår när jag slutat jobba. Vi tittade ut en soffa som vi ska köpa på lördag då vi har släp, men klädseln fick man beställa så det skulle dröja till mitten på Mars. Men man får väl sitta på filtar så länge, bättre att få soffan på plats på en gång. Sen köpte vi 3 st garderober. Ja 3 st! De hade kostat 699:- från början och var nu nedsatta till 249 eller vare 269? Iallafall mindre än halva priset. Så det tredje rummet som skulle bli ett träningsrum blir ett garderobsrum istället.
Sen köpte vi lite andra saker också, bl a ett skåp jag ska ha i badrummet och lägga grejer i :) Ska se om jag hinner montera ihop något av det idag, eller om elen slås på idag som den ska så kan man ju göra det ikväll :)

Som sagt mkt tjat om lägenheten så nu ska jag sätta lite fart och duscha, äta frukost och allt som hör morgonen till.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback