Härliga lediga tisdag

Trots all snö som hade kommit under natten så fanns det lite vårkänslor i luften eftersom all snö redan börjat töa bort och solen sken massor. Igår hade min bästa Marcus köpt 30 tulpaner (och choklad för vi hade månadsdag) till mig så de står i köket och skriker vårkänsla.


                   



Gick upp till stan i förmiddags för att äta lunch på Jensens med pappa och Sandra. Pappa skulle få bli bjuden på det utav oss eftersom han fyllde år i januari (fick även en kaffemugg).

     
     
           


Efter lunchen blev det en sväng förbi H&M. Tänkte egentligen inte köpa något men kom hem med 3 par skor (varav ena jag ska lämna tillbaka, de var inga sköna utan strumpor), en klänning, ett par leggings, solglasögon och ett armband. Köpte en sak till Marcus också men skriver inte vad det är ifall han skulle läsa innan jag gav det till honom.


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback