Haft en lååång jobbhelg

... därav den extremt dåliga uppdateringen.

Började ju med att jag jobbade extra i torsdags och sen enligt schema på fredagkväll och lördag dag. När jag slutade i lördags kom Marcus och hämtade mig, gjorde mig iordning och sen åkte vi till Fjugesta för att fira hans pappa som skulle fylla år. Blev fika, revbenspjäll och sen när Melodifestivalen var slut åkte vi hem. Fredrik började titta på gamla skolfoton och det sluta med att jag också fick se och sen tittade jag på 2 album från när de var små :) Marcus var så klart supersöt ;)

Blev till att jobba i söndags också och sen hade jag beredskap och fick köra en dialys på TIVA, kunde som tur var gå upp lite tidigare så vi flexade ut 19.30.

Nu var jag rätt trött. Var tvungen att handla någe att äta på Maxi så missade Solsidan. Men herregud det måste ju ses så vi tittade på TV4play precis när programmet var slut.

Igår var jag också till jobbet. Försov mig lite så fick springa till bussen (sov alltså hos Marcus) med asflottigt hår (konstigt eftersom jag tvättade det i lördagsmorse, men aa). Gick förvånadsvärt bra på jobbet. Mycker ringningar i början men sen lugnade det ner sig. Kl.13.30-15.30 hade jag HLR och sen 16 slutade jag.

Och idag är jag äääntligen ledig :D

Ska hoppa in i duschen nu.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback