God morgon!

Pratade nyss med Marcus och berättade om min konstiga dröm. Ofast börjar de rätt normalt och/eller bra sen brukar de spåra ut totalt. Är det bara jag eller är det fler som ha konstiga drömmar på de viset? Vad kan det bero på? Jag brukar vändra och vrida mig och samt vakna ibland också. Stressad kanske?

Idag ska jag iallafall jobba kväll. Börjar kl.11.30 så jag har typ 2 ½ h att göra saker innan jag måste böja gå. Blir nog att titta på ett serieavsnitt, äta frukost och packa. Jag pratade med vår bovärd imorse och han lovade att de skulle sätta på elen och allt annat som måste sättas på idag mellan 10-11 så om vi orkar kan ju jag och Marcus åka dit när vi slutat jobbet och snickra lite :)

På tal om snickra så satte jag ihop allt utom de stora garderoberna igår. Känner mig duktig och nöjd ;) Lisa var som sagt snäll och hjälpte mig köra några kartonger igår och sen var vi en sväng till Marieberg. Jag köpte ett jättefint duschdraperi, är supernöjd för jag satte upp det igår och det blev t.o.m. bättrre än kah väntat mig :) Köpte även bl a ett nyckelskåp och korgar.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Alex

Hello! Are you the "www.medei.com" onwer?



Would you like to sel it?



Thanks



Alex

2011-02-24 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback