Fika och extra jobb

Igår var jag ju ledig som ni kanske förstod eftersom jag bloggade mitt på dan igår. Förutom att köpa konsertbiljetter så gjorde jag klart mina N.Y-klippböcker. Skulle bara göra en men råkade skicka efter för många bilder så det fick bli 2 böcker istället. Kul med lite pyssel men skönt att det är klart.

På eftermiddagen, efter att ha stått och väntat på bussen i 20 min eftersom den som vanligt var sen, träffade jag Sanna, Ida, Kiina och William på Hälls för att fika. Var sista gången jag träffade Sanna innan hon åker imorgon till Skavsta för att sen fara till Frankrike. Kommer sakna henne. Som jag skrev i förra inlägget så är Sanna en av de snällaste personer jag känner :) Förhoppningsvis kan jag komma och hälsa på. Blev ju inte så att jag hälsade på Julia eller Rebecka. Tråkigt.

          
       


Idag har jag varit duktig och jobbat extra. Jag har även bestämt mig till 98% att jag ska åka till Göteborg i slutet på juni och gå på Where the action is som Coldplay kommer spela på :) Det är en endags festival men det är nog den enda festivalen jag kommer att åka på iår.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback