Denna torsdag har det varit fullt upp

Jobbade kväll igår och var tidsoptimist imorse så fick springa till bussen när jag insåg att jag skulle komma försent (sov hos Mackan). Sen idag har det varit fullt upp. Massor att starta imorse speciellt då 2 personal kom senare. Sen var jag bas (behandlings ansvarig) för 3 patienter varav två fick blodtrycksfall och den tredje hade sån klåda att det var jobbigt att ligga kvar i sängen, vilket gjorde att en vennål perforera lite lätt. Gick bra ändå. Så jag var rätt trött efter jobbet. Sen har jag varit duktigt och varit på nJoy idag. Tränade Body pump och sen körde jag kondition i 30 min. Marcus var snäll och hämtade mig när jag var klar så jag slapp cykla eller gå i äckelsnön.

Nu ikväll blire väl TV och sen säng för det blir en A-tur för mig imorgon på jobbet och fredagar är alltid jobbiga. Hoppas jag kommer kunna lyfta armarna och inte har allt för ont i ryggen, annars blire sjuuukt jobbigt.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback