Tivoli på balkongen och Medarbetarutbildning.

Jag och Marcus har väldigt färgglatt på vår balkong. Inte min idé men men men jag börjar vänja mig vid det nu och kan tycka att det är lite mysfaktor över det hela. Hade jag fått välja fritt hade det blivt "färgen" varmvit.

     
     


Idag har jag varit på Medarbetarutbildning. Tänkte att det skulle bli rätt tråkigt och var inte alls peppad inför det, motvinden jag hade när jag cyklade som gjorde att jag stod still några gånger trots att jag trampade för fullt, hjälpte ju inte heller direkt. Var helt svettig när jag kom fram. Nego-Madde. Men tyckte sen att utbildningen var rätt okej. Var inte så jobbigt som jag först tänkte mig, men samtidigt så var det inte bara nyheter heller. Hade redan pratat om det mesta under min ssk-utbildning. Allt tåls dock att upprepas.
Fast något som faktiskt inte var bra var att vi satt i ring och på hårda stolar så jag har ont i hela kroppen. Dvs. ont i rumpan, ryggen, axlarna, nacken och huvudet. Satt som en kråka eftersom jag rätt tidigt fick ont i ryggen. Hade varit skönare om vi fått sitta vid ett bord eller något som vi skulle kunna luta oss emot. Jag blev ju liksom inte heller så effektiv i mitt lyssnande när jag satt och vred mig hela tiden pga av smärta.

Nu sitter jag dock betydligt skönare men skönast ska bli att få krypa ner i sängen. Ska bara borsta tänderna och blåsa håret först så att jag inte måste tvätta om det imorgonbitti.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback