Mellandagarna.

Skulle ha jobbat 5 dagar denna vecka, tisdag till lördag. Men jag mådde inte alls bra igår så ringde och sjukskrev mig. Har varit hemma idag med men nu mår jag bättre så ska tillbaka till jobbet imorgon.

På nyårsafton jobbar jag alltså men dag eftersom vi har stängt på kvällen. Vi tänkte ha buffé och jag skrev upp att jag skulle göra cheesecake. Har tänkt att göra två olika. En med naturell med hallon eller kiwi och en med citron och passionsfrukt. Har aldrig gjort den sistnämnda och funderar på att göra den idag då jag inte tror jag hinner göra två imorgon eftersom jag jobbar kväll också. Den ena ska frysas och den andra inte. Hoppas bara att de håller sig och blir goda.

Nu tittar jag på The Secret Circle. En serie om 6 tonåringar som visst är häxor ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback