Julen ♥

Annandag jul idag och vi är bara hemma och slappar. Vilket jag tycker är perfekt. Marcus spelar PS3 (det nya han fick av mig i julklapp) och jag kollar ikapp lite serier medan vi väntar på pizza. Testar en ny pizzeria/resturang idag och hoppas på det bästa :)

Julen har varit mycket bra. Jag är svintrött men annars inget att klaga på.

Jobbade hela veckan förutom i torsdags då jag och Sandra var på stan. Åt lunch och jag köpte de två sista julklapparna. Tanken var att vi sedan skulle hem till Lundby och göra julgodis. Men allting tog längre tid än vi hade tänkt oss. Så det blev bara Rocky road gjort.

Jobbade sedan i fredags. Efter jobbet åkte vi hem till Lundby för att äta julskinka och klä granen hemma hos mamma. Sandra och Lelle var också med. Mysigt.

    
     
          


Sen är det julafton ♥

Marcus och jag tittade så klart på julkalendern, åt frukost med limpa och julskinka och delade julklappar på morgonen hemma själva. Myspys.

         


Jaha nu har vi ätit pizza och duschat. Så nu är vi mätta och fräscha :)

Tillbaka till julafton så kom Fredrik och Linda och hämtade oss påväg till Fjugesta. Firade alltså jul med Marcus familj på julafton. Förutom syskon och föräldrar var det morbror Thord och hans familj, morbror Jan och mormor. Tazza var så klart också med. Annica (svärmor) var tomte. Lite kul :)

      
          
          
          


Jag jobbade dag sen på juldagen. Marcus körde så jag kom i god tid. Så förlorade inte så mycket på flexen/komp.tiden.. Sen hem och fräscha till mig innan vi åkte hem till mormor och morfar för att fira jul igen, då med min familj. Mats, Svetislav och Lena hade kommit från Stockholm. Alla var där förutom Ulrika, Jonas och Vilgot. Fikade, delade ut och öppnade julklappar i timmar och åt sedan kalkon istället för julbord. Mycket gott. Kladdkaka, "gissa julklappen" och kortspel efter maten tills jag höll på att somna vid bordet.

          
          
          
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback