Denna vecka hittils.

När man är ledig en helg så jobbar man så klart på måndagen sen och ofta kväll, iallafall om man heter Madeleine. Sen är det tisdag och då var det jobb igen, men en dagtur. På kvällen var jag sen till Harrys med jobbet på julbord. Trevligt! Maten var bra, men det tyckte visst inte alla. De som är veg var inte nöjda och sen var det vissa som blev dåliga i magen under natten sen. Men inte jag :)
Det var underhållning också. Harrys ville kalla det underhållning jag skulle vilja kalla det något annat. Tyckte alltså inte att det var bra. Var dock lite småkul någon gång, men kunde varit utan. Allsång också och det är iofs lite kul.

Sen i onsdags hade jag körlektion och min körskolelärare tyckte minsann att jag skulle gå till Harrys fler gånger eftersom jag körde så bra. Haha. Kul med lite beröm. Att det inte bara går utför menar jag :)
Jobb sen efter lektionen så klart. Köpte med mig lunch från Gröna grodan. Mums!

Jaha och då har vi idag då. Torsdag. Isigt och kallt. Hade faktiskt cykelhjälmen på imorse när jag åkte till jobbet. Cyklade på helspänn. Jag gillart inte. Utan mer snö så de kan ploga ordentligt och det ser fint ut. Det här är ju bara is och farligt. Men jag kan sitta och klaga hur mycket som helst men vädret kommer inte ändras för det.


Fick ett trevligt besked idag:

Vårterminen 2012
1. UMU-28501 - Små barns samspel och utveckling 7.5hp, 
   Fristående kurs, Umeå universitet, Poängbidrag 7.5, Antagen

2. UMU-28508 - Små barns tal och språkutveckling 7.5hp, 
   Fristående kurs, Umeå universitet, Poängbidrag 7.5, Antagen


Så kommer att ha fullt upp i vår. Jobb 100% plus plugg 50 %. Men det blir nog skoj :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Grattis vad roligt!

2011-12-09 @ 10:31:10
Postat av: Madde

Ja jättekul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback