Regn, regn, regn, regn, regn och åter regn...

Vilken trälig söndag! Det bara regnar. Men det kan vara bra också för då kan man vara inne, titta på TV och träna utan att ha dåligt samvete för att man inte är utomhus. Så det är det vi har gjort. Sovit länge. Tittat på TV. Tränat. Jag har fått låna träningsmaskinen Ab Circle Pro av mamma för att komma igång med min träning. Jag kan inte bestämma vad jag tycker om den. Har iofs bara hunnit använda den 2 ggr och man blir svettig och trött. Så på så sätt är den nog bra. Men jag får ont i knäna trots knäskydden och så glider jag ur när jag blir svettig. Känns lite farligt. Marcus har skruvat åt dem för vi upptäckte att de satt löst så hoppas det blir bättre.


När jag var klar på maskinen bestämde jag mig för att träna lite mer så jag tog fram träningsmattan och pilatesbollen och körde ett program. Fick med lite stretch där och det är ju bra, är dålig på det annars.

Nu sitter jag här duschat och känner mig lite duktig.
Snart ska vi åka och handla middag.

XOXO

 


Kommentarer
Postat av: Segersten

Ja, visst ser det härligt ut.. Jadu, det får vi nog allt styra upp :)

2011-08-07 @ 18:27:04
Postat av: Sofia

Duktiga du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback