Min nya sköna lila One Piece ♥


Bilden är lånad från Google.


Mamma och Sandra har varit i Turkiet en vecka och när Sandra var där någon veckan innan med 2 kompisar så köpte hon en One Piece till sig själv. De är så klart inte äkta, men sen är de också sååå mycket billigare än orginalen. Jag fick prova hennes och Gud så skön den var. Jag beställde sen en av Sandra. Men mamma tyckte att hon kunde ge den till mig istället. Så snällt ♥ Sen att de valde en av mina favoritfärger var ju också ett stort plus :)

När vi var i Stockholm och hälsade på vår morbror så köpte ju jag en overall från gina tricot. Så jag har ju redan en men den här är mycket tjockare så blir asbra med två stycken i höst och vinter :)
Jag hade iofs sagt att One piece är fula, dyra och jag skaa aldrig köpa någon.

Man ska aldrig säga aldrig eller hur?

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har också en lila onepiece! Asskön, använde den senast igår. Dock skulle jag nog inte få för mig att gå ut i den. Nån måtta får det va :)

Postat av: Emma C

Haha det där är det enda jag tänker köpa när jag åker till Turkiet om tre veckor.. Jag läääängtar =)

2011-08-22 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback