Middag på Indigo igår ♥

Efter en hel vår och sommar av tjat var jag och Marcus äntligen på Indigo och åt. Min favoritresturang tackvare Emma och Sanna :) Jag tyckte att vi kunde cykla igår så jag kunde dricka mitt röd vin utan att ha dåligt samvete för att Marcus inte får dricka något gott. Men enl. Marcus är det alldeles för långt för att cykla så det fick bli bilen och en alkoholfri öl. Jag drack mitt vin iallafall.

Det vi beställde in sen var så klart Tabla Mixta. The one and only. Jag har sån himla tur att Marcus inte tycker om fetaosten så jag fick båda bitarna alldeles själv ;D Osten, korvarna och champinjonerna är mina 3 favoriter och tror de tillhör grundutbudet för har alltid fått dem när jag varit där. Musslorna kunde jag dock varit utan. Smakade på min men hade lust att spotta ut den för den var inte alls god. Annars finns det ju inget att klaga på ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback