Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig.



Var och såg den här filmen - Jag saknar dig, på förhandvisningen i torsdagskväll.
Marcus ville inte följa med så jag frågade Kristin istället som jag visste älskade boken. Hon blev väldigt glad och följde med :)

Jag hade själv inte läst boken men ska köpa den nu. Hade inte sett trailern heller men visste vad den handlade om. Att Cilla dör. Det är även det första de berättar i filmen så jag avslöjade ingen spoiler nu. Historien är verkligen och herregud så sorlig. Jag hade bestämt mig för att inte gråta, och lyckades hålla tillbaka tårarna men det var en evig kamp filmen igenom och klumpen i halsen värkte konstant.

Jag kommer inte köpa filmen men jag rekomenderar starkt att ni ser den.


Kommentarer
Postat av: Kiina

Läste den när jag var yngre, tror till och med att jag har boken :)

2011-08-06 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback