Friends with benefits



Var och såg denna film - Friends with benefits
på förhandsvisningen ikväll med Marcus.

Jag var lite inne på att strunta i och gå en stund, var (är) så himla trött efter den här långa udda jobbveckan. Men när Marcus kom hem från jobbet i tid så ångrade jag mig och det var tur. Jag gillade filmen väldigt mycket. Rolig och bra :) T.o.m Marcus skratta trots att det kanske egentligen klassas som en tjejfilm i hans värld, hehe. Friends with benefits kommer att adderas till vår filmsamling så småningom ;)

Betyg: 4-4,5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Den vill jag se!

Postat av: linda

jag vill se den filmen! verkar väldigt bra

2011-08-25 @ 22:52:24
URL: http://linda494.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback