Det var inte jag. Det var jultomten!

Var en ca 4-5 årig pojke som sa så när hans farmor/mormor sa ifrån när han hade "sönder" en skylt. Det var inte jag, det var jultomten. Haha så himla klockren. Varken jag eller Marcus kunde hålla oss för skratt.

Vi var till en optiker idag för att göra en synundersökning till mitt övningskörningstillstånd. Gick bra. Hade bra syn :)
Efter undersökningen lyckades jag lura med mig Marcus in till Lagerhaus. Våra fina disktrasor börjar ta slut så jag ville fylla på förrådet lite. Köpte mig även en plåtburk med sy-motiv, dvs. en sylåda. Köpte även ett spagettimått. Tycker det är så svårt med spagetti, bli antingen för mycket eller för lite.

      
      
            

Idag kom även min Körkortsbok som jag beställde. Antar att man behöver en så var lika bra att köpa den nyaste. Så nu är det väl bara fritt fram att börja plugga.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback