Tisdag!

Nyss sett det nya GG avsnittet. Bra som vanligt. Lite överraskningar och slutade spännande. Så som det ska vara :) Hittar dock ingen bra promo för nästa vecka vilket är en besvikelse. CW´s hemsida får jag tydligen inte titta på klipp längre. Man fick det förut fast man inte bodde i rätt region, men men.

Annars har jag jobbat dag idag och kväll igår. Gick bra med det nya arbetssättet som vi har infört. Blev dock inte mycket sittande igår, vet inte varför egentligen. Skönt ändå när kvällarna går fort. Idag avslutade jag en sen patienet (ovanligt sen alltså vid halv 16) och jag höll på att somna när jag satt och tryckte på fisteln. Herregud. Piggnade som tur var på mig lite när jag cykla hem.

Intressant inlägg? Kankse inte men jag har inte så mycket att säga.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback