♥ Idag är det Rebeckas 26:e födelsedag och då är det så klart sol ♥



Jag vill bara skrika ut våren välkommen som de gör i Ronja Rövardotter (Ronja tycker jag förresten är en mycket fint namn som jag tror att jag kommer döpa min dotter till om jag får någon i framtiden).

Idag kommer jag vara hemma själv verkligen hela dagen. Marcus började kl.04.30 imorse och efter jobbet hade han visst en del saker att göra. Kan var lite skönt kan jag tycka att ha en hel dag för mig själv. Men kommer förmodligen att sakna Marcus massor ikväll om han bestämmer sig för att titta på hockeyn hos en jobbarkompis.
På tal om Marcus så tog han hem de sista tavlorna från hans lägenhet i Baronhills. Han sa att han ville ha sin Spitfire (ingen aning om stavning)- tavla över TV:n och nu sitter jag och funderar på om han ska få som han vill.


Igår fick jag hem ett "skin" från
My Trendy Phone, så nu är min telefon som ny. Iallafall till utseendet. Får se hur länge det håller och hur länge jag tycker att det är fint, men nu är det iallafall roligt :)

     


Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt skal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback