Härlig söndag ♥

Vaknade efter gårdagens fest icke bakfull. Yes, var iofs min plan så var inte ens full igår, haha. Sandra och Jossan hjälpte mig städa undan igår innan de gick hem och när de gått diskade jag och gjorde snyggt. Så himla skönt att ha det gjort. Tänkte att jag skulle skriva mer om fredag och lördag imorgon eller någe.

Fööör idag vill jag prata om det fina vädret :) Hade rätt mycket att göra men det gick bra. Bakade drömmar och gjorde lunch. Sen gjorde jag tårta, duchade och fixade. Hann t.o.m. mysa lite med Mackan. Kl.15 kom hans föräldrar och syskon med sambo resp. hund på födelsedagsfika. Jag fick fina blommor, vin, choklad, påskhöna med godis, Himlen är oskyldigt blå och "Ready to grow"- örter.

     
     
       


Efter fikat och när de åkt hem gick jag och Marcus ut på en promenad. Så skönt. Klockan var nämre kl.18 och det var fortfarande varmt och skönt ute. Tog med mig kameran och tog lite (som jag tycker) fina kort.

           
           
                  
           
             


Hemma igen och det blev till att göra en tacopaj. Tittade på TV11:as nya serie Rookie blue. Var väl sådär, ska kankse ge det ett avsnitt till innan jag bestämmer mig. Sen började ju Big Brother som så klart måste ses på söndagar.

Jobb imorgon. Sängen nu.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback