Halv åtta hos mig i tisdags

Kände mig rätt stressad i tisdags eftersom jag hade massor att göra och för att jag inte hade lagat maten jag skulle göra tidigare. Hann iallafall gå till Systemet och köpa vin samt att städa efter jobbet innan de kom.

Trots att det var rätt stressigt så var det himla kul :) Fick lite blommor och choklad av tjejorna också, vilket alltid uppskattas.

Jag bjöd på fördrink - Fresita, ett 8%:igt jordgubbsvin med inslag av hallon och smultron. Till förrätt blev det en räkcocktail med mango och en avokadocreme med lime. 

                          
     


Till varmrätt blev det en rätt som heter Kyckling Bangkok som jag åt hemma hos Malin när hon fyllde. Rätten består av stekt kyckling, sås, ris, bröd med parmesan och grönskasblandning samt sallad. Efterrätten blev en frozen cheesecake med hallon och björnbär. 

  
                      

     


Jag känner mig nöjd med maten. Tyckte att det blev gott och så :)
Roligt och trevligt är det också med tjejorna <3

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättegott och trevligt :)

2011-04-07 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback