God morgon!

Efter det Marcus sagt hejdå och gått till jobbet somnade jag så klart om och då drömde jag massa jobbigt. Att jag blev jagad på Centralstationen i Stockholm av någon kontrollant, för att jag tydligen hade fått bo gratis på en toalett under natten. WTF?! Iallafall på T-banan träffade jag massa klasskompisar från Lundby som hade gjort samma sak och det hela sluta med att det var en från Vivalla som sköt mot oss och sen helt plötsligt var vi på väg till ett typ koncentrationsläger men jag och tre tjejer från Asien trodde vi hade hittat en flyktväg och sen vaknade jag. Sjukt jobbigt! Vaknade vid 07.30 och har typ varit vaken sen dess.

Hittar på Glee nu och såg tidigare på One tree hill.
Snart frukost och dusch sen jobb.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback