Solig onsdag

Idag skiner solen och jag gillart. Så klart ;) Vaknade innan klockan ringde idag vid 08. Kände mig pigg så det var skönt. Men gick inte upp förrän vid 09. Det är ju min lediga dag ;) Jag har flyttat in datorn till sovrummet och det är så himla skönt. Kan sitta/ligga i sängen istället för min osköna soffa. Har kommit på att den är fruktansvärt oskön. Får ont i ryggen ibland av att sitta där. Helst skulle jag vilja ha en ny, men varför? Behöver en större lägenhet. För om jag ska ha en ny soffa så vill jag ha en med divan och då måste den vara större och då behövs självklart även vardagsrummet vara större. Sen vill jag ha ett större kök. Med större arbetsbänk och plats med ett riktigt köksbord. Sen vill jag även ha ett större sovrum men bara för att jag vill ha en mycket större garderob. Gillar inte att kläder hänger tätt eller att jag måste ha flera plagg på varje galge för att de ska få plats. Men dessvärre kommer jag nog inte att flytta härifrån i första taget. Man måste väl vara lite ekonomisk. Tråk. Varför kan man inte vara rik för?

Jag har varit och simmat med bästaste Lisa på Hagabadet idag. Var mycket skönt :)
Jag har även tittat på nya One tree hill och Glee, så klart! Vad ska man säga om dem då? Jag älskar Julian ;)




Austin Nichols aka Julian Baker i OTH. Btw är han tydligen
tillsammans med Sophia Bush aka Brooke Davis
inte bara i serien utan på riktigt också enl. imdb.com.


Kommentarer
Postat av: Segersten

Har du tisdag idag du? Jag trodde det var onsdag jag.:)

Postat av: Madde

Haha jag är helt förvirrad när jag jobbar långhelg plus måndag...

2010-09-23 @ 09:27:11
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Segersten

Hehe, så kan det bli ibland :)

2010-09-23 @ 19:59:06
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback