Så jävla upprörd!!

Nu är jag arg. Va fan är det för fel på MTV?! Först blir jag besviken över att de inte kunde sända VMA´s live men nu när jag äntligen skulle få se det så kan de inte ens visa showen rätt. Pre showen var nog rätt men sen har det gått utför. Man har inte fått se ett enda uppträdande från början till slut. Texten hänger inte alls med utan kommer helt oväntat till fel bilder. Programledaren kan inte prata ett helt stycke utan att det blir avbrott. Hon säger t ex här kommer denna person för att presentera ett pris men istället kommer t ex Usher och gör sitt uppträdande. Man har fått se ett prisutdelartal och de nomineringarna till priset men precis när personen tog ett andetag för att berätta vem vinnaren var blev det ett avbrott igen. Men tydligen så har Lady Gaga vunnit allt.

Så jävla dåligt. Hur svårt kan det vara att spela upp ett inspelat program? Vavava?! Såg på mtv.se att det är fler är jag som är upprörda och arga. Med all rätt. De har verkligen sabbat allt iår. Det är inte ens kul att försöka titta på...

Jag som missade Lite sällskap för det här. Skandal!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet att jag förmodligen överreagerar men jag har faktiskt massa mensvärk och haft världens tråkigaste dag samtidigt som jag älskar MTV´s galor, så hade sett fram emot det...

Postat av: Louise

JAG förstår dig!! Kram.

2010-09-14 @ 14:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback