Onsdag 15 september





Denna film har jag varit och sett idag på förhandsvisning tillsammans med Sanna :) The Kids Are All Right. Den var lite smårolig och faktiskt bra :) Fick förhandsvisningsbiljetter tackvare att jag prenumenerar (?) på Damernas. Haha. Kanske skulle säga upp den eftersom jag aldrig läser tidningen. Onödig utgift liksom. Men ibland lönar det sig ju tydligen, haha.

Annars idag har jag jobbat. Trevligt? Nja, men helt okej. Varit astrött bara, men det här är bara början. Har 5 dagar till att se fram emot. KS - tur imorgon, dvs lkväll = sovmorgon, men inte mycket eftersom jag börjar kl.11.30.
Har lagt 12 veckors schema idag på jobbet. Usch, jobbar jämt. Men en bra sak är att de verkar ha glömt bort att jag och Johanna skulle börja rotera i slutet på oktober eller så har de bara ångrat sig för hela denna period som sträcker sig 2 veckor in på januari ska vi vara inne på HD:n. Vilket betyder att jag är hel ledig julafton eftersom vi har stängt då. YES! :D

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback