Nu har jobbveckan börjat

När alla andras jobbvecka börjar lida mot sitt slut ja då börjar min. Great. Vet att jagha fått vara ledig tisdag och onsdag men det känns ändå lite jobbigt. Jobbade kväll igår och får lov att göra det idag med. Det som är irriterande är att jag har vakat vid 8 och varit pigg båda mina lediga dagar men nu jag ska iväg och jobba och önskar att jag kunde vakna så, så är jag sjukt trött och kommer inte ur sängen. Tror att kroppen inte vill att jag ska arbeta, haha.
Men idag börjar jag inte förrän kl.12.00 och det är tur för sitter med hårfärg i håret som tog lite längre tid att få dit än jag tänkt. Och sen måste jag laga matlåda tills idag och imorgon innan jag börjar. Lite jobbigt, får se om jag hinner eller om det blir någe från ICA idag. Lönen har ju kommit :D

Nu ringde timern att det var dags att sköja ur håret. Yes!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Vad blir det för färg?

2010-09-24 @ 11:44:52
Postat av: Madde

Wellas Autumn gold. Lite mer varmare och ljusare brun färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback