Lördag - Oriflame möte, Willys handling och filmtittande


Idag hade mormor Oriflame möte som jag var med på. Hade sålt tillräckligt för att vara med på prisbordet (var näst sist, men vissa var inte med alls så). Haha. Fick 3 fina ljuslyktor som jag bara måste komma på vart jag ska ha dem. Sen bjöds det även på mat. Supergott. Snäll som mormor är fick jag med mig matlåda hem. Ska äta lite ikväll och sen resten imorgon på jobbet. Sen pratade hon även om de kommande katalogerna så klart. Alltid kul att få en ny katalog :)

Klicka på bilden för att komma till Oriflames hemsida och kika i periodens katalog. Kan rekomendera foundation och penseln. Fick testa det idag. Läppstiften ska också vara bra.


Efter mötet var jag och mamma till Willys för att handla. Snålade verkligen men kommer nog klara mig ett litet tag iallafall. Mjölk och grönsaker måste man alltid köpa till men aa...

Nu kollar jag på Sandor/slash/Ida. Har inte sett den förut. Senare har jag inget planerat. Kanske blir att lägga sig tidigt. Ska jobba imorgon.

XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback