I rymden finns inga känslor

Igårkväll efter jobbet (som vi förövrigt har storstäd på, suck) var jag till SF och såg I rymden finns inga känslor med Louise. Jättebra film! Rolig och lite allvarlig ibland. Och så måste jag säga att det måste vara något speciellt i de där Skarsgårds dna. Alla är ju så duktiga :) Är Bill som är med i denna film.
När vi var och köpte biljetterna var kassörskan tvungen att fråga om jag och Lolla var syskon. Haha. Själva tycker vi väl inte att vi är direkt lika, men nu hade vi iofs ytterkläderna på oss. Fast det är alltid kul att folk tycker man liknar någon man tycker om ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, vad fin du är! Ja, det var jättekul, tycker ju om dig jag med =D

2010-10-01 @ 10:59:52
Postat av: lovisa

ja ska se den idag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback