Härlig ledig tisdag

Verkar som om jag alltid är ledig tisdagar numera. Men jag klagar inte :) Har varit fint väder idag om man bortser från blåsten. Tog sovmorgon, men jag sover inge bra nu förtiden. Drömmer massa verkliga drömmar så det känns som om jag är vaken och aktiv jämt. Lite jobbigt.
Fast det är ju alltid skönt att kunna ta det  lungt på morgonen och inte stressa. Vilket var vad jag gjorde idag, åt frukost och tittade på nya Gossip girl sen cyklade jag hem till mormor och morfar. Umgicks lite med mormor medans morfar var och klippte sig. När morfar kom hem åt vi en sen lunch. Ostpaneraad fisk och äggsås. Bästa! När mormor skulle iväg och ta bastest cyklade jag vidare till stan för att växla pengar, köpa present till Vilgot och shoppa lite till mig själv.
Tänkte att jag skulle köpa den där korta koftan från H&M men den fanns bara i grön och den ser ju grå ut på reklamen, men den var fin iallafall fast stickig så jag köpte den icke. Blev en svart klänning med volang, en grön klänning med lite volang (inte samma modell), en kofta och en mössa istället. Köpte även en kofta och lite smycken från gina tricot och även lite från Glitter :)


   Här kommer lite bilder på det jag köpt men även på lite annat smått och gått ;)

          
        
                
           


Kommentarer
Postat av: lisa

najsa grejer!!

2010-09-28 @ 22:44:21
Postat av: jos

Vart köpte du den gröna klänningen med volangen?

2010-10-04 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback