Dansafro

Var på dansafro med Johanna i eftermiddags. Var kul och gick bra om man bortser från min hosta. Iallafalls till halva tiden var kvar. Då fick jag värsta magknipen och var tvungen att gå ut en stund. Kändes bättre efter ett tag så då gick jag så klart in igen. Dessvärre kom det tillbaka. Stannade tills det var dags att varva ner och då sprang jag till cykeln och skyndade mig hem för att spy. Lite trevligt sådär. Fick samma magknip i måndagskväll och då var jag också tvungen att spy :( Hoppas det blir bättre snart.

Kommentarer
Postat av: Louise

Men fy, vad är det för otäckt du har råkat ut för?? =S

2010-09-09 @ 11:59:17
Postat av: Madde

I måndags vet jag inte varför det kom men igår tror jag det har att göra med att jag bara hade ätit rost mackor och glass kombinerat med konstiga framåtböjningar fram och tillbaka samtidigt som man skulle dra in magen. Suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback