Beordart byte

 

                    Bilden har väl egentligen ingenting med inlägget att göra
                        men tycker att de är lite roliga för det är så sant.



Idag har jag varit ledig för att jag fick ett beordart byte igår. Eller aa Jasmina frågade om jag kunde tänka mig jobba söndag istället för onsdag (idag) och så tänkte jag jaa varför inte? Blir så klart lika många timmars arbete men man får ju ob på helger och dessutom när det blir beordat dagen innan får man lite ersättning för det. Jag behöver alla pengar jag kan få så vore dumt om jag tackade nej.

Har inte gjort så mycket idag eftersom jag vaknade med slemhosta igen men har iallafall varit nere i källaren och rensat ut lite skräp. Finns förmodligen massa kvar man klarar inte av lukten där nere.

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Är det någon som har dött i källaren eller??

2010-09-09 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback