Äntligen tisdag!

Vem äre som längtar till tisdag? Jo jag som har jobbat hela helgen och nu äntligen är ledig :) Sen är tisdag en bra dag också för då kan man se de nya Gossip girl avsnitten. Jag har så klart redan sett det och jag L O V E it. Svårt att förklara vad det är men man får en bra känsla i kroppen när man ser det även fast det är mest drama drama drama. 


         
                   


Har inget stort inplanerat idag. Har nyss slängt in det första tvättlasset i maskinen och har minst 2 maskiner till att köra. Ska försöka städa lite uppe i lägenheten också. Blir alltid så fruktansvärt stökigt när jag jobbar mycket. Varför ska det vara så svårt att hålla undan efter sig? Tur är väl att jag bor själv och inte har någon annan att skylla på. Fast vore skönt med lite städhjälp ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback