Äntligen fredag!

Har varit ledig idag :D Ställde trots allt klockan för att jag skulle hinna med bussen till Kumla och vidare sen till Åbytorp för jag har varit och hälsat på Kiina och världens sötaste lilla William. En riktig sötnos. Blev kär direkt ;) Kortgalen som jag är tog jag så klart lite kort men har inte frågat Kiina om lov så har inte planerat att lägga upp några här.

Har degat i soffan sen jag kom hem för jag har så ont i ryggen och lite i magen (trots smärtis). Smärtan beror på att jag har fått tråkig mens nu efter ett uppehåll på 3 månader (tackvare Cerazette). Känns inte bra. Hoppas det inte håller i sig som sist. Men det tror jag nog inte. Kanske därför jag varit så extra sötsugen och finnig på sistone. Gjorde inte så mycket att jag har varit soffliggandes för jag har kollat på säsongspremiären av The Vampire Diaries. Asbra.


        


Ikväll blir det Idol :D

XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback