Partylite

Ikväll har jag haft Partylite party. Blev ingen direkt vinst för min del, hehe. Men det var trevligt att ha lite vänner här :) Vet inte om säljarn blev lite missnöjd men finns inge att göra åt det nu. Ska iallafall ta med mig en katalog till jobbet imorgon.

Vad har jag mer att skriva? Inte mycket. Är trött och ska snart gå och lägga mig. Hade tänkt att se nya GG men mitt internet är det dummaste som finns så det är inte klart än. Drygt halva bara så har jag tur är det klart när jag vaknar imorgon. Risken finns att internet stänger av sig, det har en förmåga att göra just detta, speciellt när det är något jag håller på med.

XOXO


PS: Det var precis vad som hände när jag hade skrivit klart och skulle spara det. Vilken tur att jag kände det på mig och kopierade allt innan.
Fitt3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback