Heeeelg!!

Torsdag och nu tar jag helg. Yes! Så himla skönt att vara ledig 3 dagar och jag ska verkligen njuta av att inte behöva gå till jobbet. Jag har kommit i en huvudvärk-så-fort-jag-sätter-foten-på-sjukhusområdet svacka. Försover mig gör jag också vilket tenderar till att spända på ännu mer på tröttheten och huvudvärken. Men nu jobbar jag inte förrän måndag kväll :D

Tänkte att jag skulle ha tvättat ikväll men det har jag totalt glömt bort. Måste springa ner i tvättstugan och se om det är ledigt. Annars kanske jag hinner det imorgon eftermiddag :) Jag orkar liksom inte stressa upp och ner ikväll känner jag. Nu fick jag en idé.. Jag kan ju tvätta en tvätt ikväll t ex underkläder och handdukar och resten imorgon. Smart. Men intressant? Nja, förmodligen inte..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback