Fucking Sold Out!!

Usch va besviken jag blev. Imorse kl.09 släpptes biljetterna till Glastonbury 2011 och jag skulle ju ha en biljett, men eftersom man måste betala depositionsavgift på 500 kr och då ha tillgång till min bank osv. Var jag tvungen att vara hemma när jag beställde biljetter och jag har jobbat mellan 07-16. Skulle köpa nu när jag kom hem men då stod det att det var utsålt och efter 4 h. Fyra timmar? Herregud. Det får mig ju så klart att vilja gå ännu mer. Snacka om populär festival. Den är ju hur stor som helst. Vet inte hur många 1000 biljetter de har sålt ut, men det stod att efter 3 h fanns det några tusen kvar. Poff! Så var de borta. Fan fan fan!!

Nu har jag inte bara huvudvärk och är trött efter dagens jobb trots Alvedon utan nu är jag så himla besviken också!

Kommentarer
Postat av: Louise

=(

2010-10-04 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback