Fredagslunch på Java

Som rubriken lyder har jag varit på Java och ätit lunch med Sanna, Ida, Miranda, Kiina och lilla William :) Var trevligt och mysigt :) Fast en som jobbar där tappade en bricka full med glas precis brevid oss. Det var inte så trevligt och stackars Miranda blev lite rädd. Jag åt en kycklingpaj, den var sådär. Men dressingen till salladen var god :) Och sällskapet var ju det bästa så :) 


       
        

När Sanna var tvungen att gå till jobbet fortsatte vi andra en liten stund på stan. Blev H&M och Clas Ohlson. Köpte deo, strumpbyxor, fingervantar, reseadapter till eluttag och reseförpackningar till shampoo och sånt. Intressant va? Hehe.. Sen for Kiina hem och jag o Ida gick till Indiska som sista anhalt. De hade halva reapriset på lite julsaker, haha. Så jag köpte 5 st kulor och 1 stjärna och två ljusstackeklot (eftersom jag lyckades ha sönder en av mina vita i sovrummet imorse) för totalt 50 kr. Superbilligt :)
På vägen hem blev det först ett stopp på Systemet och sen fotade jag lite höstbilder vid slottet.


          
          
                  

                            Lite rönnbär = Lite snö? Eller hur? Hehe.


Sitter och väntar på att Emma ska komma snart. Hon har tydligen åkt med 2 trasiga  bussar så det går inte så bra för henne. Sa ju att vi aldrig skulle byta ut våra förra bussar. De var slitna men mycket bättre. Sen har de ändrat på min resväg till stan ännu en gång. Irriterande. Nu tar det 17 min att åka till Konserthuset, förut tog det drygt 10 min till Våghustorget men när de var de gamla bussarna tog det ca 6 min till Järntorget. Också interessant eller hur?

Kommentarer
Postat av: Becks

Mysigt =)

2010-10-08 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback