Fredag och nu är det oktober

Sen jag kom hem från jobbet idag har jag legat i soffan och bara degat dels för att jag är sjukt trött och dels för att jag har haft ont i halsen ett par dagar men kört på som vanligt iallafall. Tyckte att jag förtjänar en slappareftermiddag/kväll då jag ska till Sthlm imorgonbitti och jobbar på söndag-torsdag nästa vecka. Men jag har ju inte legat och stirrat i taket så klart, utan jag har kollat på The Big Bang Theory och halva Bones, det laddar lite segt just nu.. Sen har jag även tittat på TV om muslimska homosexuella män. Lite intressant. Tror även att jag kan ha sovit en 20 min eller så.

Som jag skrev på facebook tänkte jag faktiskt ta ett glas vitt vin och äta räkor och avokado ikväll till Idol som börjar om ca 20 min. Jag röstade igår på hemsidan att Daniel skulle få bli tittarnas wildcard men jag tror inte att han kommer det, men man kan ju alltid hoppas :)

Sen så hoppas jag även att VD kan ladda klart någon gång. Det går föööör segt. Enl. beräkningen är det ca 1 h och 50 min kvar vilket är helt ok. Det dumma är ju att det ändras så himla snabbt. Förut när jag kolla stod det 1 dygn! Orka. Faaast jag får väl skylla mig själv, det är ju ingen som tvingar mig att se allt som jag gör. Om jag inte gör det mår jag lite dåligt faktiskt så det kanske är bäst iallafall. Jag har tjuvtittat lite på promon till nästa avsnitt. Aaah! Spännande!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback