Nästan en vecka hemma nu..

Och jag har jobbat två kvällar, tittat på Idol och jobbat hela helgen. I lördags efter jobbet åkte jag hem till Lina för att byta lite N.Y-bilder, men nu visade det sig att jag bara kan se 2 av Nasims bilder :( Skumt. På kvällen kom Jossan, Emma och sötaste Sasha. Vi drack vin och spelade Rummikub, som är det bästa spel som finns :)

   
   


Efter jobbet igår for jag hem till mamma och blev bjuden på mat. Visade henne alla bilder från N.Y. och idag har jag lagt upp en hel del på Facebook så jag är lite trött på dem. Får se när jag uppdaterar mera i bloggen om resan. För ni vill, eller?

Har varit ledig idag och det har varit så skönt. Har kollat ikapp alla serier och avsnitt jag missat och så har jag äntligen hunnit tvätta upp all min tvätt. Känns bra :)

XOXO


PS: Jag har en bula i bakhuvudet, asirriterande, för det gör jätteont varje gång jag kommer emot den :( Märkte det igårkväll när jag skulle sova. Kommer inte ihåg att jag slagit i huvudet i någe. Skumt.


Kommentarer
Postat av: Segersten

Klart vi vill att du ska uppdatera om resan...

Postat av: Louise

Naturligtvis sugen på info om resan!! Bio snart?

2010-11-02 @ 03:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback