Mer uppdatering

Känns som om jag aldrig har tid att blogga längre. Känns lite otrevligt att sitta och blogga när Marcus är hemma hos mig och hemma hos honom har vi aldrig datorn på. Nu tänkte jag med begäran av Annica lägga upp en bild på Marcus. Bra va? ;) hehe. 

                                 
  

                                    Som ni ser är de rätt mörka. 
                    Men vi är aldrig lediga samtidigt när det är ljust ute. 


Helgen var fullpackad med jobb. På lördan verkade det först som om vi skulle ha 20 patienter (dvs. fullt, bara akutplatsen ledig) och 4 externa körningar på IVA m.m. Vi kom aldrig igång för våran njurjour var iväg och besiktade bilen (!!!) Vi var skapligt arga. Sluta med att det bara blev 2 externa körningar efter våra avslut och så spara vi en till söndan men vad som hända med den fjärde vet jag inte.

Var alltså två externa köringar på söndan också. Men jag påverkades inte så mycket utav det egentligen för jag hade inte beredskap. Följde dock med och startade ena. Det var på tiden att jag gjorde det för 12 dec ska jag ha beredskap och jag har aldrig varit med förut, visste inte ens hur WRO:n fungerade. Som tur är man ju två som har beredskap.

Jag har inte bara jobbat i helgen utan hängt med Marcus också :) I söndags var vi till Fjugesta och körde runt lite. Han kommer ju därifrån och jag hade aldrig varit där.

Har jag någe mer att berätta? Ledig idag som ni kanske förstår. Asskönt för jag sov inte alls bra inatt. Vet inte varför men jobbigt vare.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Annica

Bra med bild ;)

Postat av: Kiina

Att ni inte kom förbi här då?

2010-11-23 @ 19:48:35
Postat av: Madde

Kiina: Vi får göra det nästa gång :)

2010-11-23 @ 21:41:49
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback