Lite uppdatering kanske...

Det där Gossip girl avsnittet som jag la upp promon för var så mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Looove it!!

Men jaha, det har inte blivit någon mer uppdatering om New York och det har inte blivit någon uppdatering över huvudtaget. Skämms på mig! Men jag har inte haft tid eller ork. Men nu ska det bli ändring. Lite saker har jag haft för mig som jag kan berätta.

För sen sist har jag jobbat massa kväll. Eller aa jobbat överhuvudtaget. När jag inte gjort kväll så har jag haft saker inbokade på kvällarna ändå. Som i torsdags kväll var jag hem till min moster för att fira min kusin som fyller 30 år (egentligen fyller hon imorgon). Det bjöds på god mat och trevligt sällskap (inte bråk, haha). Vilgot var så klart med och han var gosig :)

     
     


Sen förra helgen var jag iofs ledig, om man bortser från fredan. Då kom Marcus hem till mig och vi kolla på Idol, åt mat och drack vin :) Sen hängde vi typ hela helgen förutom på lördag kväll då jag var hem till Malin som hade 30 års fest. Blev inte så mycket fest för alla var aströtta och mätta efter den goda maten och fruktiga drinkarna.
En mindre rolig grej från helgen är att jag lyckades dra på mig 2 st rejäla köttskavsår. Ett på varje häl. Jag var nämligen så smart och hade mina nya skor (som jag trodde ar rätt mjuka) när vi gick till N:a kyrkogården i lördags fm och tände ljus på mina gammelmorföräldrars grav. Inte så skönt :(

   


Denna vecka har jag också jobbat men jag har också träffat Marcus ;) Men i helgen får jag hitta på annat för nu har han åkt bort några dagar. Men det ska väl gå bra, haha.


Sen vill jag bara säga grattis i efterskott och i förskott till Malin och Ulrika som fyllt/fyller 30 år och till Nasim som har fyllt 28 år. Grattis, grattis, grattis :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Fia

Men hallåååå! Vem är Marcus!? :D

Postat av: Madde

Min pojkvän ;)

2010-11-11 @ 21:59:01
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Fia

ÅÅÅHH!! Va kul! Grattis:)

2010-11-13 @ 11:59:02
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback