Adventsmys

Igår fortsatte vi med adventsmys. Efter frukost och fix pallra vi oss ut i snöstormen och åkte till Wadköpnings adventsmarknad. Var inte så mycket att titta på som jag trodde det skulle vara och så var det lite jobbigt med snöstormen men det var mysigt iallafall :)


    
     
                     

             


Blev en dyr burk hjortronsylt och sen julklapp till min kusin i Wadköping. Sen köpte vi med oss lussebullar hem till mamma där vi blev bjudna på fika och så fick vi massa granris som Marcus ska ha på sin balkong. Blir nog fint :)


Idag vare tillbaka till jobbet. Usch och fy. Orkar inte jobba. Jag vill ju helst vara ledig hela tiden, men vem vill inte det?

Sängen snart och se lite serier jag missat för imorgon blire tillbaka till jobbet. Suck.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback