Till slut blev det äntligen helg

Det är så skönt att det är fredagkväll nu, som jag har längtat. Vet inte om man kan vara så här trött som jag har varit på sistone. Måste vara något som är fel på mig. Man har liksom inget tålamod på jobbet då och det är fruktansvärt jobbigt. Jag går runt och känner mig irriterad och det är inte alls bra...
Men förhoppningsvis mår jag bättre efter 2 långa sovmornar.

På tal om att sova så vakade jag kl.01.20 i natt och var superstressad. Satte mig spikrak i sängen och var tvungen att stanna upp och fundera på vad jag höll på mig. Trodde först att jag hade försovit mig. Suck.

Vad har jag annars att berätta? Känner att det mest är klagomål och Eclipse jag skriver om, haha. Soundtracket är väldigt bra btw ;)
Ja jusst var hos barnmorskan och lämnade cellprov igår. Var väl inte det trevligaste jag varit med om, men det gjode iallafall inte ont och behövde inte sitta i väntrummet med en julstjärna och vänta allt för länge innan det blev min tur. Positivt!

Blir ev Så ska det låta ikväll, eller kanske bara en bok och ett glas rödvin.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Njut ordentligt av ledigheten (och rödvinet) nu så du blir på bättre humör!! Ta hand om dig vännen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback